Herman Jansen

Video’s:

Over mij

Welkom op mijn blogje,

Mijn naam is Herman Jansen en deze blog zal gaan over mijn reis rond de wereld. Zeilen doe ik eigenlijk mijn hele leven al, in 1985 Werd de Wilherka voor het eerst nat gemaakt de door mijn vader getimmerde pionier 10. Later heb ik deze dame omgedoopt naar de Isabella, dit is de tweede naam van mijn moeder.

Het idee om de wereld rond te zeilen is begonnen nadat ik de bekende zeiler Herman Jansen ontmoette en zijn boek las. Ja naamgenoot en het type schip (hij een pionier 9, ik een pionier 10) zijn gelijk en dat hielp denk ik wel.

Vele jaren vol plezier van het zeilen volgde en ik zal de mooie zeilreizen met mijn vader nimmer vergeten.

Inmiddels is de Isabella van mij en is de knoop doorgehakt, ik ga ervoor en het vertrek is bedacht begin juni 2019.

Dit blog is vooral bedoeld voor familie, vrienden, bekende en geïnteresseerden. Veel lees en kijkplezier.

Ik ben te volgen via Marinetraffic 244050700

Herman

Over mijn reis

Al zeilend ga ik solo de wereld rond met de Isabella.